נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

חברות שילוח בינלאומי

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

בכפר הגלובלי של ימינו, יותר ויותר אנשים נזקקים לשירותים של חברות שילוח בינלאומי. הגירה לארץ חדשה, משלוחים עסקיים, העברת סחורות, שליחת מתנות וכו', הן כולן דוגמאות למקרים בהם מתעורר הצורך בשילוח בינלאומי.
אדם שמעתיק את מקום מגוריו לארץ אחרת, למשל, תמיד צריך להעביר חפצים רבים למקום מושבו החדש ועליו לבחור בשיטת השילוח המתאימה ביותר לצרכיו וליכולותיו התקציביות.

מהם שירותי השילוח הבינלאומי

חברות העוסקות בשילוח בינלאומי מציעות מגוון שירותים משלימים ללקוח על מנת לספק את צרכיו באופן מלא. מעבר למשלוח עצמו לארץ היעד, ניתן לראות שחברות מקצועיות מציעות היום גם שירותי אריזה מקצועיים וטיפול בכל התעודות והמסמכים הקושרים למשלוח.
שילוח בינלאומי דורש תכנון מוקפד ומדויק של כל התהליך. גם כאשר מדובר במשלוח פריטים בודדים וגם כאשר מודבר במשלוח מורכב יותר, צריך לדעת לטפל בכל הנושא הבירוקרטי בכל המדינות המעורבות בתהליך. החל מארץ המוצע, דרך תחנות ביניים וכלה בארץ היעד של המשלוח. הבירוקרטיה של שילוח בינלאומי כוללת טיפול בגופים ממשלתיים שונים, עסקים ועובדים שונים בכל מדינה. רק חברת שילוח בינלאומי מקצועית תדע להעניק את הטיפול המקצועי בנושאים אלו.
בשילוח בינלאומי חשוב לטפל כמו שצריך גם במוצרים הנשלחים עצמם. מוצרים יקרים במיוחד, או שבירים ועדינים, דורשים טיפול מיוחד ואריזה מקצועית- שירות שניתן בדרך כלל על ידי חברת השילוח.
הבירוקרטיה המסואבת בתחום השילוח הבינלאומי כוללת גם מסמכים רבים שחשוב לדעת לטפל בהם בצורה מקצועית. העברת פריטים מסוימים דורשת תעודות ואישורים מגופים ממשלתיים, אישורים רפואיים, הסכמי מסחר בין מדינות וכו'. מומלץ להיעזר בשירותים של חברת שילוח על מנת לטפל בכל המסמכים במקצועיות וביעילות.

 גורמים שחשוב לבדוק לפני בחירת חברת שילוח בינלאומי

 -ביטוח מטענים- חברות שילוח רבות מציעות שירותי ביטוח לחפצים שנשלחים דרכן. חשוב לבדוק מה סוג הביטוח הניתן, מהי עלותו ומה הפיצוי המתקבל במקרה של תקלה במשלוח. 

-מעקב מטענים-בעולם טכנולוגי של ימינו, כל חברת שילוח מקצועית מציעה מעקב משלוחים מקוון שמאפשר ללקוח לעקוב אחר המשלוח לכל אורכו, עד להגעתו ליעד. חשוב לבדוק את סוג המעקב המוצע ואת מידת אמינותו. 

-זמן המשלוח- חשוב לבדוק ולהשוות בין חברות שילוח בינלאומי את מרכיב זמן המשלוח. חשוב לדעת מה תדירות יציאת המשלוחים בחברה, מהו הזמן המובטח להגעה ליעד, לכמה זמן התראה זקוקה החברה לפני המשלוח וכו'. 

כמובן שמלבד גורמים אלו, חשוב לבדוק, כמו בכל תחום אחר את המוניטין של החברה. לחפש המלצות, לקרוא חוות דעת, לבדוק עם איזה גופים עובדת חברת השילוח בהווה ובעבר ולהתרשם מיכולותיה המקצועיות לפני הבחירה.

דילוג לתוכן