נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

כמה עולה שילוח ימי?

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

יבואנים או אנשים פרטיים העומדים בפני ייבוא סחורה לישראל יצטרכו להתמודד באחד השלבים בתהליך עם סוגיית סוג השילוח: ימי או אווירי. קיימות סיבות לכאן או לכאן (מהירות משלוח, היקף וגודל הסחורה וכו' ) המרכיב החשוב לרוב החברות והלקוחות הפרטיים הינו מרכיב עלות השילוח.
כאמור, מחירי שילוח ימי זולים באופן משמעותי מהאופציה האווירית ומהווים פרמטר חשוב בהחלטה של היבואן. מחירי שילוח ימי משתנים בהתאם לפרמטרים רבים, לרבות סוג הסחורה, משקל הסחורה, מרחק השילוח, עמלות המכס, החברה האחראית על השילוח – ועוד.

פרמטרים המשפיעים על עלות השילוח

לשילוח ימי מחירים שתלויים בעלות שחרור המשלוח מהמכס, עלות שרותי האחסון, ההובלה והשינוע, בסוג הסחורה המועברת, בגודלה ובמשקלה וכן במדינת המוצא ומדינת היעד. לדוגמא, יש הבדל בין שירות LCL לבין שירות מכולה מלאה או קונסולידציה של מטענים. פרמטרים נוספים המשפיעים על מחירי השילוח הימי כוללים אפשרויות של קירור או חימום הסחורה במידת הצורך או מצבים מיוחדים אחרים שיש לתת להם מענה פרטני.

הבירוקרטיה כמרכיב המחיר

כל שילוח באשר הוא, בין אם הוא מבוצע בצורה יבשתית, אווירית או ימית, הוא עניין מורכב מבחינה ביורוקרטית. יש למלא טפסים רבים, להכין ניירת ייבוא ולהתנהל מול גורמים ממסדיים שונים, בארץ ובמדינת המוצא של השילוח. כל שלב בירוקרטי מלווה במס כלשהוא ובתשלום, השוני במשלוחים, ארץ המוצא, גודלם, טיב הסחורה ועוד פרמטרים רבים אחרים משפיעים גם על התהליך הבירוקרטי וגם על מחירי השילוח הימי.

כמה עולה שילוח ימי ? בחברת "נח ניב"

בפרק עמילות מכס כאן באתר תוכלו להיכנס למחירון עמילות מכס ולקבל תמונה ראשונית על העלויות הכרוכות בשילוח. כמו כן באותו עמוד תוכלו לעשות שימוש במחשבוני עזר ולקבל תמונה ברורה יותר של עלויות המשלוח.
הצוות המקצועי והמנוסה שלנו יכול לבנות עבורכם הצעת מחיר בנוסף למענה לכל שאלה או סוגיה שתעלה בנושא השילוח.
לקבלת הצעת מחיר אנא צרו איתנו קשר במספר 03-5639300

דילוג לתוכן