נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

מהו שילוח בינלאומי ימי?

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

קיימות שתי דרכים עיקריות ומרכזיות להעברת סחורות ממדינה למדינה: שילוח אווירי בינלאומי ( Airfreight ) ושילוח בינלאומי ימי ( Sea freight ). הדרך הימית הינה העברת סחורה וטובין המבוצעת על גבי אוניה בין נמל במדינה אחת לנמל במדינה אחרת. העברת הסחורה מתבצעת, לרוב, בתוך מכולה ייעודית. שילוח ימי מהווה אופציה זולה ומשתלמת באופן יחסי לשילוח אווירי, בעלת פחות מגבלות כגון משקל או מגבלות הנוגעת לסוג הסחורה. חברת נח ניב עמילות ושילוח בע"מ עוסקת בשילוחים ימיים, אוויריים ויבשתיים והינה בעלת פריסה בינלאומית ותשתית ארגונית עשירה.

חברת שילוח ימי

על מנת לבצע שילוח בינלאומי ימי מוצלח יש להיעזר בחברת שילוח ועמילות מכס. אנשים פרטיים, שאינם בקיאים ברזי השילוח ואינם מנוסים בשילוח ובהתנהלות מול שלל הרשויות, יתקלו בקשיים רבים בעת הניסיון לבצע אותו באופן עצמאי. קיימות מספר חברות מוסמכות בשוק, בעלות מוניטין וניסיון רב, חברת "נח ניב" הינה אחת החברות המובילות, המקצועיות האמינות בתחום, ובנוסף, אנו יודעים ומנוסים במשלוחים מורכבים ( חומרים מסוכנים, מידות חריגות וכו' ).

מעקב וניטור מטענים ימיים

מערכת הניטור והמעקב שלנו מתקדמת ומשוכללת ותאפשר לכם לעקוב אחר הסחורה שלכם באופן דקדקני ביותר ולאורך כל השלבים השונים של שרשרת האספקה. תוכלו לקבל דוח על בסיס יומי או שבועי, בהתאם לרצונכם, ובכך להיות מצויים תמיד עם היד על הדופק.

מיסי יבוא

כאשר עוסקים בשילוח ימי בינלאומי, יש להיות מודעים היטב למיסי היבוא במדינת היעד. כאשר מדובר בישראל, קיימים מיסים הקשורים לייבוא של סחורה וטובין, ורשות המסים היא זאת שתבצע את הגבייה. המסים כוללים מס ערך מוסף, מס קנייה ותשלום מכס. אנו נוכל לסייע לכם בהבנת המיסוי ולסבר את עינכם והבנתכם בהוצאות השונות עקב המיסוי.

הסכמי סחר

לישראל הסכמי סחר שונים עם מדינות רבות בעולם. ההסכמים הללו מסדירים נהלי ייבוא וייצוא כאשר מבוצע סחר בין אותן מדינות. באופן כללי, שילוח ימי בין מדינות שיש ביניהן הסכמי סחר הוא זול יותר וקל יותר לביצוע ברמה הביורוקרטית.

למידע נוסף לגביי שילוח ימי ושימוש בשירותינו, צרו איתנו קשר במספר 03-5639300, בקישור הבא או בדואר אלקטרוני ido@noachniv.com. נשמח לעזור לכם לבצע את השילוח באופן המוצלח והחלק ביותר.

דילוג לתוכן