נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

עמיל מכס נתב"ג

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

פעילות יצוא ויבוא מוצרים מחו"ל חייבת להתנהל באמצעות תהליך בקרה מסודר. ממשלות ישראל לדורותיהן חוקקו חוקים שונים שנועדו להסדרת תעבורת סחורות והחוקים הללו מכסים נושאים כמו: מיסוי, בריאות, תקינה וכיוצא בזה. יש יבוא אישי, אבל המסה הגדולה של מוצרים מגיע באמצעות חברות ויבואנים שיש להם קשרים עסקיים קבועים עם יצרנים וסוחרים בחו"ל. הסחורות מגיעות דרך הים, האוויר ובמידה מועטה דרך היבשה.

עמיל מכס הוא האדם המטפל מול רשויות המכס בשחרור הסחורות והמוצרים. צריך לזכור, כי תהליך שחרור המכס הינו תהליך מסורבל שלעיתים לוקח ימים רבים. עמיל מכס מכין את המסמכים, מנהל רשימות מלאי לצורך חיובי מס, ואחראי על תשלום המס מהחברות שמעבירות את הסחורות. עמיל המכס הוא תפקיד רב חשיבות בגלל המורכבות שלו וגם בגלל שהוא אמור לייצג את הלקוח מול פקיד המכס. לעיתים, יש מחלוקות בנוגע לסיווג סחורות מסוימים, או לגבי תעריפי תשלומים ועמיל מכס מקצועי יודע לפתור בעיות אלו, פעמים רבות לטובת הלקוח. עמיל מכס נתב"ג עובד שעות מרובות מול פקידי המכס בתקופות שלפני חגים בגלל ריבוי המוצרים המיובאים, אבל גם בימים רבים אחרים בשנה.

עמילות מכס הינה מקצוע שנלמד במסגרות שונות ובסיום הלימודים מונפקת תעודת הסמכה. מומלץ לקבל שירותי עמילות מכס ממומחים לנושא אשר יודעים להתנהל מול רשויות המכס ומכירים את נוהלי העבודה מולם לעומק.

אנא, צור קשר עימנו באמצעות האתר או באמצעות מספר הטלפון המופיע בו.

דילוג לתוכן