נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

שירותי יצוא אווירי ויצוא ימי

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

חברת נח ניב עמילות ושילוח בע"מ מתמחה בשילוח בינלאומי ועמילות מכס בישראל כבר מעל לארבעה עשורים. החברה מספקת ללקוחותיה שירותי יצוא אווירי וכן יצוא ימי מקצועיים ומתקדמים של סחורות ומטענים. שירותינו מסופקים לשלל ענפים ובקשת רחבה של יעדים ברחבי העולם, לרבות ארה"ב, אירופה, אפריקה והמזרח הרחוק, עם פתרונות לוגיסטיקה ושינוע מקיפים ובמחירים תחרותיים ומשתלמים במיוחד. לרשות לקוחות החברה עומד צוות מקצועי הזמין 24/7 המעניק ייעוץ אישי, יצירתי ויעיל.

 

שירותי יצוא ימי

אנו מספקים ללקוחותינו שירותי יצוא ימי מתקדמים ויצירתיים עם ליווי מקצועי ואישי לכל אורך שרשרת האספקה. שירותינו בתחום מסופקים עבור מגוון סוגי מטענים וסחורות הנדרשים להובלה בכל סוגי המכולות הנדרשים  לרבות שימוש במכולות לא מלאות – משלוחי LCL, במחירים אטרקטיביים המותאמים לכל סוג מטען לקוח באופן אישי על פי צרכיו.

 

שירותי ייצוא אווירי

חברתנו מספקת שירותי יצוא אווירי יעילים ומהירים לשלל יעדים ברחבי העולם. השירותים מסופקים עם פתרונות יצירתיים מותאמים אישית לכל משלוח ולקוח, בדגש על שירות צמוד , אנו מחויבים ללוות  את הליך השילוח מתחילתו ועד סופו תוך הקפדה על לוחות הזמנים שנקבעו יחד עם הלקוח מראש. היצוא האווירי מטרתו לקצר זמני הגעה ולתת ללקוחותיכם שירות מהיר ויעיל.

 

שירות יצוא יעילים ומקצועיים

עבור יצוא אווירי וימי אנו מספקים שירות ברמת זמינות גבוהה במיוחד, לצד מעקב בזמן אמת אחר המטען וקבלה שוטפת של עדכונים לאורך הובלתו עד הגעתו ליעדו הסופי. הידע, המקצועיות והקשרים שרכשנו לאורך השנים עם חברות התעופה, הספנות והמכס  נותן לנו ערך מוסף ביכולת משא ומתן , בבניית התמחור , הזמינות ודרכי ההגעה היעילים ביותר עבור לקוחותינו.

כמו כן, יש לנו את הידע והכלים הנדרשים לטיפול יעיל ובטוח במטענים בעלי רמה גבוהה של מורכבות, לרבות יצוא של מוצרי מזון הנדרשים בבקרת טמפרטורה, ויצוא של סחורות עדינות או של חומרים מסוכנים. השירות מסופק בשילוב עם צרכים נוספים כדוגמת עמילות מכס, רישוי והיתרים.

 

להזמנת שירותי יצוא ימי או אווירי

להזמנת שירותי יצוא ימי או אווירי במחירים אטרקטיביים וליווי אישי ומקצועי לכל אורך השילוח אתם מוזמנים להתקשר אליי או לצוות היצוא –

נטע עזרא

מנהלת יצוא אווירי וימי

03-5639319

050-6939003

Export1@noachniv.com

מוזמנים בנוסף להשאיר פרטיכם באתר או ליצור  קשר עם חברת נח ניב עמילות ושילוח בע"מ בטלפון 03-5639300 או באימייל: ido@noachniv.com.

דילוג לתוכן