נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

תקופת שיא בעולם הסחר הבינלאומי

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

הוותיקים העוסקים בעולם הסחר הבינלאומי בין אם יבואנים ויצואנים, סוכני מכס, משלחים בינלאומיים, חברות ספנות, נהגים, מחסנים עורפיים ,עובדי נמל, חברות הביטוח ואפילו חברות התוכנה כבר מכירים את ויש להם אפילו שם לזה – קוראים לזה "גל".

כשהגל מכה הוא מכה בכולם וכשהים רגוע לכולם שקט.

נכון זה לא חד משמעי, אבל התנודתיות בשוק הסחר הבינלאומי לרוב מורגשת וכאשר היא מורגשת זהו גל עולמי ולא מתייחס רק למדינת ישראל.

לרוב חודשי הקיץ הם תקופת שיא מורגשת בכל העולם ומכאן שזה יורגש בחוסר מקום בחברות הספנות, אוניות "מדלגות" בין נמלים מה שיוצר לחץ גדול אף יותר וצוואר הבקבוק מתהדק.

התוצאה היא – עיכובים בהגעת הטובין ליעדם.

עלויות הובלה ימיות מתייקרות (בכל זאת מדובר על שוק ענק שמתבסס על היצע וביקוש).

איחורים באספקתם של  הטובין ביעדם והשוק כולו חווה את הלחץ הבינלאומי באופן ישיר.

כאשר יבואן עובד ישירות עם חברת ספנות – הוא עלול להיות מוגבל, מפני שאם ההפלגה של חברת הספנות איתה הוא עובד פספסה, התעכבה, דילגה וכו' אז הוא חייב להמתין להפלגה הבאה.

כאשר יבואן עובד עם משלח בינלאומי – אז המשלח לרוב עובד עם מס' חברות ספנות ואמור להכיר את מצב השוק ויכול "לתמרן" בין חברות הספנות השונות ובצורה זו להפסיק כן להגיע לזמן הפלגה טוב לדרישת הלקוח שלו.

אנו בחברת נח ניב עמילות ושילוח בע"מ עובדים עם מס' רב של חברות ספנות בכל אחד מהנמלים בעולם וכן יודעים למצוא את הפתרון ההולם, היעיל והזול ביותר לכל יבואן ויבואן.

זאת ועוד – אנו יודעים למצוא פתרונות נוספים כגון להמיר את ההובלה הימית להובלה אווירית במקרים דחופים ביותר- ותוך כדאי שמירה על עלות הובלה טובה מאוד ביחס לסוג המשלוח.

כיום אנו יודעים להציע ללקוחותינו פתרונות יצירתיים גם ובעיקר בתקופות השיא למשלוחים חלקיים, למכולות מלאות ולמשלחים באוויר.

יעילות, מקצועיות, ואמינות – זהו שם המשחק.

תמיד בשבילכם

משפחת נח ניב עמילות ושילוח בע"מ

דילוג לתוכן