נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

הובלות דירה לכל הגדלים

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

מעבר דירה נעשה בנקודות זמן ובצמתי דרכים שונים בחיינו. מעבר דירה נעשה בפעם הראשונה מבית ההורים אל דירת שותפים (בדרך כלל) או מעונות אוניברסיטה כאשר הרכוש שלנו עדיין צנוע. כאשר עוברים למגורים בשלב מתקדם, למשל מעבר למגורים משותפים עם בן או בת זוג, לרוב צברנו כבר רכוש רב יותר, וכאשר מדובר על מעבר של משפחה שלמה, הרכוש כבר רב ומורכב וככל שגדל מספר הילדים גם הרכוש רב יותר. לכן, הובלות דירה בנויות לשרת את כולנו על פי הצרכים השונים. איך לבחור חברת הובלות?

לבחור חברה שתספק לנו את צרכינו

כאמור, ישנו הבדל רב בין כמות רכושו של סטודנט שעובר דירה בפעם הראשונה לבין רכושה של משפחה עם שלושה ילדים. חברת הובלות דירה רציניות מאורגנות לספק שירות לאלה וגם לאלה. עבור הסטודנטים ישנן הובלות קטנות הנעשות באמצעות טנדר או ואן כך שההובלה תעלה פחות. כמובן שאיכות השירות לא צריכה להשתנות אפילו במעט. גם בהובלות הגדולות ישנו הבדל בין כמות הרכוש של משפחות ולכן לחברה צריך להיות צי משאיות בגדלים שונים. חברה רצינית צריכה להיות מוכנה גם לגישה לא נוחה אל הדירה ממנה נעשית ההובלה או אל דירת היעד. במידת הצורך נעשית הוצאת רהיטים גדולים או הכנסתם לדירה החדשה בעזרת מנוף או מתקן הרמה כלשהו. חברות המאורגנות לתת שירות יחודי לכל לקוח היא חברה שניתן לסמוך על שירותיה.

גם הובלות קטנות צריכות להתבצע ברצינות

הובלות דירה, גדולות או קטנות ככל שיהיו, צריכות להתבצע ברצינות דומה מטעם חברת ההובלה. להובלות דירה ישנם מספר שלבים הכוללים גם הכנה ליום ההובלה הן מצד החברה והן מצד הלקוח. צריך להתבצע מפגש קודם ליום ההובלה בו יוערך הרכוש ויחתם חוזה. אל תוותרו על חוזה גם אם רכושכם הוא מועט. אמנם עם כמות רכוש קטנה הסיכוי לאיבוד ארגז, פגיעה ברכוש או בדירה נמוך יותר, אך עדיין קיים. לכן חתימה על חוזה בו יקבע מהו הרכוש המבוטח הוא הכרחי. אתם מצידכם בחרו חברה בה יש עם מי לדבר, חברה בעלת שם וותק בתחום.

דילוג לתוכן