נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

הזמנת שליחויות בישראל – מה חשוב לבדוק?

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

מספר חברות השליחויות בארץ הוא עצום. כל חברה מבטיחה ללקוחותיה כי היא החברה הכי מקצועית והכי אמינה, אך למעשה בגלל עודף ההיצע ועודף ההבטחות קשה למצוא חברה רצינית שלא מפשלת. חברות שליחויות רבות המבצעות שליחויות לכל הארץ, מחזיקות מגוון רחב של כלי רכב, כולל קטנועים לשליחויות קטנות בעיר ורכבים ומשאיות למשלוחים גדולים ורחוקים יותר. חברות אלו מספקות שירותים למגזר הציבורי, הפרטי והעסקי, והן יעדיפו לעבוד עם חברות המנויות אצלן ומבצעות שליחויות באופן קבוע. כאשר באים לבחור בחברת שליחויות, חשוב להתבסס על המלצה של חבר או מכר, שעבד כבר עם חברה מסוימת והיה מרוצה מהשירות ומהיחס שקיבל. כמו כן יש לשים לב כי החברה מתחייבת לבצע את השליחות בתוך מסגרת הזמן הרצויה.

מה חשוב לבדוק כאשר מזמינים שליחות?

כאמור, לא לכל חברת שליחויות יש את היכולת לבצע שליחות לכל חלקי הארץ. לכן ראשית כל, יש לוודא כי החברה שבחרתם אכן עומדת בקריטריון הזה והיא מצוידת היטב בכלי רכב מתאימים ואמינים. הדבר השני שכדאי לוודא ישר על ההתחלה הוא זמני האספקה, יש לשאול בצורה ספציפית מתי המשלוח יגיע ליעדו? כמו כן, חשוב לוודא כי המשלוח מאובטח, והחברה אחראית על הגעתו ליעד בזמן הנקוב ובמצב תקין. פרמטר נוסף שכדאי לבדוק, הוא היכולת הלוגיסטית של החברה. לפעמים במשלוחים שנשלחים ליעדים מרוחקים, יש צורך באחסון למשך הלילה. לכן תמיד עדיף לבחור בחברת שליחויות בעלת מחסן לוגיסטי גדול. נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון היא סוג החבילה שאותה תרצו לשלוח, יש לוודא עם חברת השליחויות כי הם עובדים עם כל סוגי השליחויות, כולל מסמכים, כסף, צ'קים, מוצרי חשמל, לפטופים ומחשבים. בסופו של דבר, עדיף תמיד לבחור בחברה וותיקה וידועה, בעלת מוניטין טוב, שמקפידה במיוחד על שירות אמין, מהיר ויעיל. כמו כן, היחס שהחברה מספקת ללקוח הוא פרמטר חשוב נוסף. כמו כל גורם אנושי אחר, תמיד תעדיפו לעבוד מול אדם חייכן ושירותי, שיענה לכם לכל שאלה וידאג לספק לכם יחס אישי ואדיב.

מה הם שליחויות מהיום להיום ולמי זה מתאים?

אנשים רבים פונים לחברת שליחויות על מנת שהיא תספק להם משלוח מהיר ושירות מיידי מהיום להיום. לצערנו משלוחים הנעשים דרך חברת הדואר בארץ, לוקחים מספר ימים. לכן אם יש לכם משהו דחוף להעביר לקצה השני של הארץ, אתם תיאלצו לעשות טיול מולדת קטן או לחילופין למצוא חברת שליחויות שמספקת שירות שליחויות מהיר מהיום להיום. על מנת שחברת שליחויות תוכל לספק שירות זה, היא חייבת להעסיק מספר גדול של שליחים. אחרת לא תמיד יהיה לה את האופציה להקפיץ שליח לשליחות מהירה או דחופה. כמו כן, היא חייבת להיות בעלת צי גדול של רכבים וקטנועים, כדי שאלו לא יהוו גורם מגביל בתהליך. תקפידו לבחור חברה מקצועית, שתשמור לכם על המשלוח ותמנע מתקלות מיותרות.

דילוג לתוכן