נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

חברות שילוח ועמילות מכס

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

חברות שילוח ועמילות מכס ממלאות עבור הלקוחות שלהם ( לרוב יבואניות או יצואניות של סחורה ) תפקיד של סוכן, חברת שילוח אחראית על כל השלבים של ביצוע מוצלח של שילוח, טיפול בכל הניירת הרלוונטית והגשתה לרשויות, עוסקת בסיווג הטובין, בקיאה בכל הסכמי המסחר והחוקים השונים, עוסקת בתשלום האגרות והמיסים, דואגת לקבל את האישורים הדרושים ולשחרר את הסחורה מהמכס. אם אתם מחפשים חברת שילוח מאירופה או ממדינות אחרות בעולם, חברת "נח ניב" תוכל לייצג אתכם באופן המקצועי ביותר ותדאג להעברת הסחורה לישראל באופן המוצלח ביותר.

ידע וניסיון

שילוח בינלאומי, בים או באוויר הינו דבר מורכב. התהליך מצריך ידע רב ומיומנות: אם בסמנטיקה שבהסכמי סחר בין מדינות, בתקנות ובחוקים של מדינות שונות, בכל הבקשות שיש להגיש ובכל האישורים שיש לקבל במסגרת התהליך. חברת שילוח טובה תהיה בעלת כל קשת הידע, הניסיון, הקשרים והמשאבים הדרושים לביצוע העבודה. חברת נח ניב עמילות ושילוח בע"מ פעילה בשוק משנת 1937, לאורך השנים צברה מוניטין, ניסיון, פיתחה קשרים וגיבשה צוות עובדים מנוסה ומקצועי היודע לתת פתרון ושרות לכל סוגיה בתחום.

אמינות ושקיפות

כאשר מדובר בעבודה מורכבת מול גורמי חוק רבים, בארץ ובמדינות השונות, בתהליכים עדינים ובשילוח בינלאומי – אין מקום לעיגולי פינות ואין מקום לטעויות. לתדמית ולמוניטין של חברות השילוח ועמילות המכס יש תפקיד מכריע, לאמינות של החברה יש משקל בקבלת ההחלטה של הלקוח בזהות החברה שיבחר. מערכות המידע שלנו יאפשרו לכם לנטר את מיקום הסחורה שלכם בכל אחד משלבי שרשרשת האספקה והשילוח הבינלאומי, יחזקו את השקיפות ואנו נוודא ששום פרט או מידע לא ייפול בין הכיסאות או ייחסר.

יצירת קשר עימנו

אם אתם זקוקים לשירותיה של חברת שילוח מאנגליה או ממדינה אחרת, כל הידע והניסיון של חברת "נח ניב" עומדים לרשותכם למען ביצוע של השילוח. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון מספר 03-5639300 ודרך הטופס הקיים באתר ולקרוא אודותינו בקישור הבא.

דילוג לתוכן