נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

חברת שילוח בינלאומית בישראל

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

בעשור השני של שנות האלפיים נשענת הכלכלה העולמית באופן מוחלט על מסחר בינלאומי בין מדינות, ארגונים וחברות, ולכך מצטרף כמובן הייבוא האישי שהולך וגובר משנה לשנה גם בישראל. יתר על כן, בזכות הסכמי סחר והתפתחויות בתחומי השינוע והטכנולוגיה ניתן בימינו לשנע סחורות בצורה מהירה ויעילה. יחד עם זאת, עדיין קיימות סוגיות הדורשות מענה מהיר, יעיל, יצירתי וחסכוני עבור משלוח בינלאומי, כדוגמת טיפול בעמילות מכס, שחרור מוצרים או שינועם מנמל התעופה. כאן נכנסות לתמונה חברות שילוח בינלאומי בישראל.

 

חברת שילוח ותיקה ומנוסה

נח ניב היא חברת שילוח בינלאומית שהוקמה עוד בשנת 1937 ונמנית על הוותיקות והמנוסות בתחומה בישראל. החברה מחזיקה בניסיון רב, בקשרים ענפים וברשת נרחבת של סוכנים, ומספקת שירותים במגוון תחומים כגון טיפול בעמילות מכס בנמלי אוויר וים עם נציגויות בנמל התעופה בן גוריון, ובנמלי אשדוד וחיפה. כמו כן, החברה מתמחה בביצוע משלוח בין לאומי אווירי או ימי של מטענים שונים אל מגוון יעדים בעולם, ובהכנת ניירת נדרשת לייבוא כגון רישיונות ואישורים ממכון התקנים ותמ"ס. עוד מספקת החברה שירותי הגשת בקשה והוצאת אישור במחלקות מת"י, בשחרור של משלוחים בייבוא ימי, בהובלות יבשתיות מהנמלים המרכזיים, וכן במתן שירותי אחסון, שינוע הובלה ומגוון פתרונות לוגיסטיים נוספים.

 

ניסיון, אמינות ומהירות

אחת ממטרותיהן המרכזיות של חברות שילוח בינלאומיות היא להקטין את זמני השילוח ולחסוך בעלויות על ידי טיפול מהיר בסוגיות בירוקרטיות. חברת נח ניב הפועלת מזה 8 עשורים בתחום מוכרת מאוד במשרד הכלכלה ובמשרדים ממשלתיים נוספים, וכן בכל מחלקות מכון התקנים. המוניטין שצברה לאורך השנים וקשריה הענפים עומדים לרשות לקוחותיה, הנהנים משחרורים מהירים מהמכס ללא עיכוב מיותר ובמידת הצורך גם מטיפול נמרץ בבעיות. כל זאת, עם מערך שירות אדיב ומהיר, מחירים נוחים במיוחד וזמינות גבוהה ביותר של צוות מקצועי המעניק ייעוץ אישי ופתרונות יצירתיים ואפקטיביים.

 

למידע נוסף על שירותי חברת נח ניב וליצירת קשר עם נציגיה, התקשרו כעת לטלפון 03-5639300.

דילוג לתוכן