נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

יבוא מוצרים מסין

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

שינוי בעולם היבוא משתנה משמעותית

הכלכלה בעידן הכפר הגלובלי של ימינו מבוססת באופן משמעותי על מסחר בינלאומי ומגמה זו הולכת ותופסת מקום מרכזי כמובן גם בשוק הישראלי. יותר ויותר יבואנים פרטיים החלו לגלות את היתרונות של ייבוא מוצרים לארץ ומכירתם במחירים מוזלים לצרכנים הישראלים שרק מחפשים לרכוש מוצרים בזול.

אחת המדינות שהיבוא מהן הפך להצלחה מסחררת היא סין. יבוא מהמזרח בכלל ומסים בפרט הפך לעסק משתלם במיוחד, בעיקר בשל המבחר העצום של סחורות הקיימות שם ובשל המחירים האטרקטיביים, אך חשוב לדעת ולזכור שלא מדובר בתחום פשוט וישנם לא מעט מכשולים בדרך שצריך לקחת בחשבון.

במסחר עם סין ישנם קשיי שפה, פערי תרבות ונהלים בירוקרטיים סבוכים ורק אנשי מקצוע עם התמחות ביבוא מאזור זה יכולים להצליח לנהל עסקאות מורכבות כאלו. כדאי לבחור חברת עמילות מכס בעלת ידע וניסיון מוכח בטיפול בעסקאות יבוא מאזורים אלו.

גם בתהליך של בחירת ספקים ויצרנים כדאי להיעזר בחברות מקצועיות ולא לנסות לעשות את זה לבד. המורכבות של מסחר בינלאומי עם מדינות המזרח היא אתגר אמיתי ומי שילך בדרך הנכונה וייעזר בפתרונות מקצועיים הוא זה שיצליח בגדול לנצל את יתרונות היבוא מאזור זה.

יבוא מוצרים מסין
יבוא מוצרים מסין

איזה סוגי סחורות ניתן לייבא מסין

 

בסין ניתן למצוא שפע עצום של סחורות בלתי מוגבלות כמעט בכל התחומים. גם יבוא אישי וגם יבוא מסחרי משתלם במיוחד כאשר מדובר באוזר זה ומה שחשוב לפני ההחלטה של סוג הסחורה המיובאת הוא לבצע סקר שוק מקיף בארץ

  • האם הסחורה כבר משווקת כאן ובאיזה מחירים? כדי לדעת אם ניתן להוות תחרות משמעותית…
  • להחליט האם היבוא כדאי?

אחד התחומים המובילים ביבוא מסין הוא תחום האלקטרוניקה. מוצרי חשמל וגאדג'טים שונים נמכרים באזור זה במחירים זולים משמעותית מאשר באירופה, ארה"ב ויפן. חשוב לבדוק היטב את איכות המוצרים ואמינותם של הספקים כיוון שיש בסין גם הרבה סחורה מזויפת, אך ניתן בהחלט למצוא מוצרים משתלמים ואיכותיים.

נכון הדבר גם לגבי יבוא אופנה. ביגוד, הנעלה, מוצרי טקסטיל שונים ועוד, את הכל ניתן למצוא בסין בזול. גם כאן חשוב במיוחד להקפיד על בקרת איכות מדויקת ולהיזהר מחיקויים, אלא אם המטרה היא לייבא מוצר דומה אך לא זהה לפירמה המוכרת. ניתן למצוא למשל נעלי ניו באלאנס, נייק, אסיקס ופירמות מובילות נוספות במחירים נוחים בהרבה מאשר בשוק המערבי. בתחום האופנה יש גם הרבה יבוא אישי של מוצרים מסין דרך אתרי קניות מובילים כמו עלי אקספרס ועוד.

תחום נוסף בו היבוא מסין מאוד כדאי הוא יבוא של ריהוט ומוצרים לבית.המבחר של ריהוט בסין הוא עצום וניתן למצוא אינסוף סוגים של רהיטים לבית, למשרד ולגינה ברמות גימור שונות ובטווח מחירים רחב. ריהוט מעץ, למשל, זול באופן משמעותי מאשר השוק המקומי בו העץ נמכר במחיר גבוה במיוחד.

מלבד מוצרים לבית, ניתן אף לייבא חומרי בנין במחירים זולים במיוחד וכך לחסוך בעלויות של בנית בית חדש או כשעוברים תהליך שיפוץ יסודי של מבנה קיים.

כמובן שחשוב בכל תחום יבוא לעשות עבודת רקע יסודית. להכיר את השוק הסיני, לבחור ספקים נכונים ואמינים, לדאוג להתיך יבוא ועמילות מכס מסודר ומקצועי ולהתנהל בזהירות. מי שנעזר בכלים הנכונים יכול להצליח מאוד ביבוא מסין ולהגיע לרווחים נאים והצלחה מקצועית.

דילוג לתוכן