נח ניב - עמילות נכס ושילוח בינלאומי

שילוח בינלאומי במרכז המסחר העולמי

חיפוש פוסטים
פוסטים אחרונים

בעולם הגלובלי של ימינו, שילוח בינלאומי הפך למרכיב מרכזי בעולם העסקים. מעבר סחורות ממדינה למדינה עמד מאז ומתמיד בבסיס הסחר העולמי, אך בעולם של היום יש לו תפקיד משמעותי אף יותר, בגלל היכולת לבצע את הכל בצורה מהירה ויעילה יותר וכן בשל הצורך הרב של אנשים בשירות מסוג זה עם מהפיכת הקניות באינטרנט שהובילה אנשים רבים לרכוש מוצרים מחו"ל.

שירותי שילוח בינלאומי הם מצרך נדרש ומבוקש היום הן על ידי גופים גדולים והן על ידי עסקים פרטיים קטנים ואף לקוחות פרטיים בודדים והתחרות בתחום גדולה. בבחירת חברת שילוח בינלאומי חשוב לבדוק את מגוון השירותים שהיא מציעה וכמובן את איכותם. בנוסף, חשוב לבדוק את האפשרויות שהיא מציעה למעקב הלקוחות אחר המטענים בדרכם ממקום המוצא למקום היעד. באמצעים הטכנולוגיים של ימינו, ניתן לספק ללקוח מערכות שיאפשרו לו לדעת בזמן אמת באיזה שלב בשילוח נמצא המטען שלו.

סוגי השירותים של חברות שילוח בינלאומי

חשוב לבחור חברת שילוח בינלאומי שעובדת בכל שיטות השילוח הקיימות ויודעת לספק פתרונות לכל צורך שיתעורר. שילוח אווירי, שילוח ימי, שילוח יבשתי, הן כולן צורות בהן ניתן לעשות שימוש במסחר הבינלאומי וכדאי לבחור חברה שיכולה לספק כל אחד מהשירותים הללו. סוג השילוח יקבע לפי סוג המטען, הצרכים של הלקוח, העלויות והמדינות איתן מתבצע המסחר.

בנוסף, חברות שילוח בינלאומי מציעות מגוון של שירותים נלווים ומקיפים. חשוב לבדוק את סוג הביטוח שמציעה החברה למטען. ביטוח מטענים הוא דבר חשוב מאוד, במיוחד כאשר מדובר על סחורות יקרות שעושות את דרכן בנמלים שונים בדרכן ליעדן הסופי.

שילוח בינלאומי בימינו צריך לכלול שירות מקיף מרגע יציאת המטען ועד להגעתו ליעד הסופי, כולל שינועו ישירות לבית העסק או הלקוח הפרטי לאחר הגעתו לארץ היעד.

שירות הלקוחות בחברות שילוח בינלאומי הוא נושא קריטי שיש לבדוק לעומק לפני ההתקשרות עם החברה. בשל השעות השונות במדינות שונות, חשוב שיוענק שירות לאורך כל שעות היממה בכל ימות השבוע לבירורים ושאלות אודות המטענים ובמקביל לספק תמיכה דרך אתר האינטרנט של החברה.

ישנן חברות שילוח שמציעות ללקוחותיהן גם שירותי אריזה ואחסנה בהתאם לצורך וכדאי לשקול את האפשרות הזאת אם יש בה צורך עבור הלקוח.

חשוב לבדוק את הגופים איתן עובדת חברת השילוח- יש לוודא כי מדובר בחברות תעופה מוכרות ומוסמכות בשילוח אווירי ובחברות תובלה ימית מוכרות במקרה של שילוח ימי.

חברות השילוח מציעות בחלקן גם שירותי עמילות מכס. זוהי דרך טובה במיוחד לקבל מגוון מקיף של פתרונות בתחום היבוא-יצוא במקום אחד, במקום לפזר את תחומי האחריות בין חברות שונות ולכן חברת שילוח כזו תהיה האופציה הטובה ביותר.

דילוג לתוכן